Serviceformulier

Vul het formulier in voor uw serviceaanvraag. Maximaal 1 klacht per formulier; meerdere klachten op een formulier worden niet in behandeling genomen.





    Contactgegevens

    Project
    Project

    Betrekking op
    Opleverdatum
    Klacht en/of gebrek
    Klacht omschrijving in het kort
    Overigen
    Woningwaarborg
    JaNee
    Certificaat nummer
    Klacht eerder gemeld
    JaNee
    Dossier nummer
    Eerder behandeld
    JaNee
    Behandelaar
    Foto's
    Max 3Mb groot
     
     
    Voorwaarden

    De melder van de klacht en/of gebrek gaat akkoord met de procedure Nazorg en de daarin vermelde voorwaarden.
    Deze voorwaarden stellen onder andere dat de meldende partij Braam-Minnesma toestemming verleend om € 90,00 te incasseren
    van haar rekening indien wordt vastgesteld dat de melding onterecht is gedaan.

    [recaptcha]

    U heeft een klacht van technische aard. Wat moet u doen?

    Meld uw klacht en/of gebrek via het serviceformulier aan de afdeling Service & Nazorg. De afdeling Service & Nazorg is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 11.00 uur. NB: wanneer u een onterechte melding maakt, zijn wij gerechtigd om  € 90,– onderzoekskosten in rekening te brengen.</p> <p>

    In verband met het Coronavirus hanteren wij de volgende Service- en nazorgmaatregelen.

    klik hier om deze maatregelen in te zien.