Serviceformulier

Vul het formulier in voor uw serviceaanvraag. Maximaal 1 klacht per formulier; meerdere klachten op een formulier worden niet in behandeling genomen.





    Contactgegevens


    Project

    Project

    Betrekking op

    Opleverdatum

    Klacht en/of gebrek

    Klacht omschrijving in het kort

    Overigen

    Woningwaarborg
    JaNee

    Certificaat nummer

    Klacht eerder gemeld
    JaNee

    Dossier nummer

    Eerder behandeld
    JaNee

    Behandelaar

    Foto's

    Max 3Mb groot

     

     

    Voorwaarden


    De melder van de klacht en/of gebrek gaat akkoord met de procedure Nazorg en de daarin vermelde voorwaarden.
    Deze voorwaarden stellen onder andere dat de meldende partij Braam-Minnesma toestemming verleend om € 90,00 te incasseren
    van haar rekening indien wordt vastgesteld dat de melding onterecht is gedaan.


    [recaptcha]

    U heeft een klacht van technische aard. Wat moet u doen?

    Meld uw klacht en/of gebrek via het serviceformulier aan de afdeling Service & Nazorg. De afdeling Service & Nazorg is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 uur tot 11.00 uur. NB: wanneer u een onterechte melding maakt, zijn wij gerechtigd om € 90,- onderzoekskosten in rekening te brengen.