Serviceformulier

Vul het formulier in voor uw serviceaanvraag. Maximaal 1 klacht per formulier; meerdere klachten op een formulier worden niet in behandeling genomen.




Contactgegevens

Project
Project

Betrekking op
Opleverdatum
Klacht en/of gebrek
Klacht omschrijving in het kort
Overigen
Woningwaarborg
JaNee
Certificaat nummer
Klacht eerder gemeld
JaNee
Dossier nummer
Eerder behandeld
JaNee
Behandelaar
Foto's
Max 3Mb groot
 
 
Voorwaarden

De melder van de klacht en/of gebrek gaat akkoord met de procedure Nazorg en de daarin vermelde voorwaarden.
Deze voorwaarden stellen onder andere dat de meldende partij Braam-Minnesma toestemming verleend om € 90,00 te incasseren
van haar rekening indien wordt vastgesteld dat de melding onterecht is gedaan.

[recaptcha]

U heeft een klacht van technische aard. Wat moet u doen?

Vanwege de bouwvak is ons kantoor gesloten vanaf 17 juli t/m 9 augustus. Heeft u in deze periode een urgente servicemelding die niet kan wachten tot 10 augustus, dan kunt u een voicemailbericht achterlaten via telefoonnummer: 088 – 98 98 400. We zullen, op werkdagen, zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Voor een servicemelding die niet urgent is, verzoeken wij u een servicemelding aan te maken. Deze servicemelding wordt vanaf 10 augustus in behandeling genomen.</p> <p>

In verband met het Coronavirus hanteren wij de volgende Service- en nazorgmaatregelen.

klik hier om deze maatregelen in te zien.