Over ons
Onze aanpak
Bij onze aanpak staat altijd de vraag van de opdrachtgever centraal staat. Vanuit vakmanschap en onze oplossingsgerichte aanpak kunnen wij voor elke opdracht een passende invulling vinden. Vroegtijdig in het proces meedenken en samenwerken is hierin belangrijk. Alleen samen kan het beste resultaat behaald worden; voor opdrachtgevers én bewoners.


Persoonlijke aanpak
Om welk project het ook gaat; de communicatie met de opdrachtgever en het projectteam is van groot belang. Tijdens renovatie- en/of restauratieprojecten in bewoonde staat, richten wij ons op de communicatie met bewoners. Goed overleg vooraf met de bewoner, afspraken nakomen, zorgvuldig afdekken, snelle terugkoppeling bij vragen of problemen; in alles wordt rekening gehouden met de bewoner.
Hierdoor kunnen we tot een kwalitatief beter resultaat komen, waarbij de wensen van belanghebbenden, opdrachtgever en hun huurders, de staat van de woningen en de vakkennis van werknemers en gespecialiseerde aannemers en leveranciers optimaal op de voor de renovatie beschikbare financiën worden afgestemd.
Historie
Van Braam- Minnesma is een echte Zaanse aannemer, opgericht in 1931. Sinds 2013 heeft Peter van Gelder de dagelijkse leiding over het bedrijf. Van een traditioneel bedrijf is Van Braam-Minnesma inmiddels uitgegroeid tot een moderne organisatie, die traditioneel vakmanschap combineert met innovatieve technieken en materialen.